måndag 12 augusti 2013

Första vägningen efter invägning

Uppe med tuppen i morse igen, mycket tungt en måndagmorgon kan jag lova. Men en 30-minuters morgonpromenad blev det.
Vi hade ju vägning idag kl 19.00, så jag gick ditt till 18.00 för att hinna träna före så det inte blir så sent.
Jag körde bröst och biceps, vilket gick så där tyckte jag...lätt att det gör ont i vissa lägen i högerarmen. Men jag försökte ta det lugnt och tog lite lättare vikter.

Så till den spännande vägningen då...jag hade hoppats på 2kg men räknat med typ 1kg. 1kg i veckan vore ju skitbra!
Mickis gick in först och kom ut glad i hågen -3kg!! Herregud va mycket! Jätteroligt och bra jobbat!
Sen gick dom in en efter en och alla med lika fina siffror.
Så blev det min tur, vi kollade bara vikten idag, ingen av de andra siffrorna.

2,9kg minus!!!

Fattar ni nästan tre kilo??!! På en vecka! Jag är så himla nöjd!
Nu undrar jag varför i hela h*vete jag provade att äta efter det där LCHF i våras när jag började.
Varför hade jag bara inte koll på energiintaget som nu?
Jaja, det är bara att släppa det nu och köra vidare på den här linjen!
JAG ÄR SÅ GLAD!!

Hade kunna köra ett till pass efter vägningen för energin var på topp, men det får bli att njuta i soffan istället!

3 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!Är verkligen glad för din skull:)
    Krm E-B

    SvaraRadera
  2. Menade naturligtvis KRAM!!!!

    SvaraRadera
  3. TACK så jättemycket Eva-Britt! Hoppas vi ses på zumban på onsdag. Krm krm

    SvaraRadera