söndag 11 augusti 2013

Igår & idag

Kom på att jag nog glömt att skriva vad jag gjorde igår, det blev de muskelgrupper jag hade kvar av veckans pass, d v s axlar och mage.
Jag tror dock att jag måste gå till någon och kolla upp min höger axel/arm då jag har svinont i vissa lägen. Nu har det varit så sen i våras så nåt är ju galet... Det känns som att det sitter alldeles nedanför högra axelmuskeln på utsidan, mellan axel och biceps kanske. Det kanske är nåt muskelfäste eller nåt. Jag vet bara inte vem man ska söka sig till, läkare, sjukgymnast eller naprapat?
Nåväl, jag avslutade även detta pass med 1km jogging på löpbandet, lite fortare än gången före.

Idag har jag kört rygg och triceps igen, enligt mitt schema skulle jag börjat om på bröst och biceps, men jag kände inte för det idag.
3 x 12 hantelrodd
3 x 12 latsdrag
3 x 12 rodd i cablecross
3 x 12 ryggsträck
3 x 12 rodd i maskin

Sen 2st tricepsövningar och avslutade med 20 minuter jogging på löpbandet, på de minuterna kom jag 2,8 kilometer.

Känns helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar