onsdag 3 april 2013

Idag var jag kass!

Onsdagen har bjudit på 4 kilometers promenad i blandad terräng, grusväg, asfalt och skoterled. Det gjorde vi tillsammans nästan direkt när vi kom hem från jobbet.
Så efter det var det bara hem och byta om till zumba-outfit och iväg till Folkets Hus för ett svettigt pass.
Idag gick det inte alls nå bra tyckte jag...ibland känner jag mig så fånig. Jag som egentligen alltid har tyckt om att dansa, men nu känner jag mig bara klumpig och stel och helt okapabel att ta koreografi...

Det gäller väl att våga släppa hämningarna och bara släppa loss och inte stirra sig blind på exakta rörelserna... Förmodligen tänker jag alldeles för mycket.
Ja ja det kan bara bli bättre!

Så här svettig blir man iaf:
 
 
Bra träning är det ju hur som helst och jag tar ju alla tillfällen i akt att slippa springa!
Zumban är ju en roligare konditionsträning än jogging, helt klart!
 
Bra käk har det blivit idag också, lunchen bestod av salami & brie sallad och middagen jag fick när jag kom hem från zumban var köttgryta a ´la Henke och blomkål/broccoli/morots blanding.
 
Imorgon är det torsdag, det betyder ännu en träning med Marie, fast på gymmet denna gång, där jag ju trivs som allra bäst. Kanske för att jag är lite duktigare på den typen av träning...
Mer stark än smidig, det är jag det!
 
Tjing tjing


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar