fredag 26 april 2013

Vilodag, jo tjena!

Fredag brukar ju betyda träningsvila i vanliga fall, men så blev det icke denna fredag!
Igår efter träningen och vägningen så hör jag mig själv säga till Marie & Malin: ska vi ses här klockan 6.00 imorgon bitti?
Ja visst, säger dom!


F*n tänkte jag, dom har väl kunnat sagt nej...
Men så blev det, klockan 06.00 träffades vi utanför Hedesunda Gym.
Jag körde kondition idag, tänkte att det var bra att lägga in det när man ändå inte tänkt köra något alls, det gäller att passa på.
Annars tycker jag ju att det är mycket roligare med styran än konditionen.
Det blev ca 4km på 30minuter, jag känner mig nöjd!


Det hör till saken att jag är ledig från jobbet idag, ändå väljer jag att kliva upp kl FEM!
Jag fattar ju själv hur idiotiskt det är!
Men man lär ju inte bli mer fit av att vila!

Nu ska jag iväg och få ny frisyr.
Hörs hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar