lördag 27 april 2013

Foton från gymmet!

Ännu ett träningspass tillsammans med Malin, jag körde bröst och mage idag.
Eftersom vi var helt ensamma på Hedesunda Gym idag, passade vi på att fota lite.
Jag har önskat många gånger att kunna få lite bilder från när jag tränar, men det är liksom svårt att fota sig själv. Dessutom tycker jag att det är smått pinsamt, så jag kan inte be någon annan göra det heller.
Tänk om Malin kunde ta sitt förnuft till fånga och ta och komma hem igen på heltid och börja träna med mig varje dag! :)
Nej då jag är tacksam för den tid jag får här och nu!
Idag såg mitt pass ut så här:
3 x 12 hantelpress 8kg
3 x12 flyes 6kg
3 x 15 armhävningar
3 x 12 bröstpress i cablecrossen (framåtlutad) 11kg
3 x 12 bröst i cablecrossen (nerifrån och upp) 6kg
3 x 20 crunches
3 x 10 sidolyft (mage)
3 x 15 "fällkniv"situps sittande på stepup-bräda

Känner mig hyffsat nöjd med dagens pass.

Hantelpress:

 
Armhävningar (naturligtvis gör jag dom på knä när inte kameran är framme)


 
Bröstpress i cable:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar