torsdag 25 april 2013

Ruska röv!

Onsdag och zumba IGEN, det går så fort mellan gångerna så det känns som att man går jätteofta!
Det börjar släppa ordentligt nu, såklart att vissa koreografier fortfarande känns svår och man känner sig lite dum när man ser hur häftigt det ser ut när Marie gör det.
Men man ska ju inte jämföra sig med andra, bara sig själv och jag blir bara bättre och bättre!

Jag har mina favoriter och jag liksom känner stegen i kroppen när man hör låten.
När jag kommer hem går jag och "smygtränar" lite, ibland vid spegeln, ibland i duschen ibland bara i tanken.
Hahaha, tänk va roligt ni skulle få om ni såg mig!

Om jag nu bara kan lära mig rulla höfter och ruska röv så kommer det bli ÄNNU roligare!

I'm gonna pop some tags
Only got twenty dollars in my pocket
I'm hunting, looking for a come up
This is fuckin awsome!


Kör så det ryker!


lånad bild från www.scoopweb.com



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar