onsdag 24 april 2013

Sällskap x 2!

I måndags hade jag träningsvila, min tisdag betyder träning igen. Den här tisdagen hade jag träningssällskap för en gångs skull...inte bara av en utan av TVÅ stycken!
Malin är ju hemma i Sverige, så vi hade bestämt tidigare att då ska hon träna med mig medan det går. Sen hörde Sara av sig till Malin och ville vara med och träna också.
På mitt schema stod det ben och rumpa denna tisdag, jag hade tänkt köra på riktigt hårt med brudarna men det blev lite halvdant...det är svårt att vara tre stycken att dela på maskinerna. Det tar lite för lång tid och pulsen hinner gå ner mellan seten.
Två kan ju vara rätt lagom, då vilar man medan den andra kör...
Nåväl så här såg mitt pass ut iallafall:

12 x 3 benkick i cablecross 16kg
12 x 3 squats med kettlebell 20kg (tror jag)
12 x 3 sittande benpress 65kg! (ökade ett snäpp idag)
12 x 3 "stolen" med hantlar på 9kg

Inte mycket att hänga i julgran, men bättre än inget!
Onsdag ser vi fram emot Zumba, få se om jag får sällskap till den också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar