lördag 6 april 2013

Lördag = ätardag!

Jag stoppar ju i mig precis vad jag känner för när det är lördag, det vet ni ju vid det här laget om ni följt min blogg.
Därför känns det bra att ha tränat direkt på morgonen så äter man med lite godare samvete sen.

Jag tränade bröst och biceps idag, jag har fortfarande lite träningsvärk i triceps sen i torsdags så det gick lite tungt idag.
Känner mig allmänt ganska seg i kroppen just nu, men jag hoppas det beror på skiten jag fick igår, ni vet den där skiten som kommer varje månad.
Vaknade till och med i natt med världens mensvärk så jag var tvungen att kliva upp och ta alvedon.

Jag körde iallafall så här:

Uppvärmning 5 minuter på löpbandet
15 x 3 bröstpress i cablecrossen (framåtlutad) 13kg
15 x 3 flyes med hantlar 7kg
15 x 3 hantelpress med 8 kilos hantlar

10 x 3 bicepscurls i cablecrossen 19kg
12 x 3 bicepscurls med hantlar 9kg
12 x 3 "hammare" med hantlar 9kg

Avslutade med 15 minuter på löpbandet

Nu ska jag snart klämma en pizza!

Hörs hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar