lördag 20 april 2013

Finfint!

Idag lördag körde jag bröst och biceps, jag hade skrivit bröst & axlar i kalendern men det kändes inte nå bra därför kastade jag om.
Det får bli axlar & mage imorgon istället.
Få se nu hur jag gjorde...

12 x 3 hantelpress 8kg
12 x 3 flyes hantlar 6kg
12 x 3 cable cross framåtlutad 13kg
12 x 3 cable cross nerifrån och upp 6kg
12 x 3 bröstpress maskin 28kg

12 x 3 bicepscurls med stång 18kg
12 x 3 bicepscurls med hantlar 8kg
12 x 3 bicepscurl enhands i cable cross 6kg

Därefter sprang jag på löpbandet, jag har fått ett schema av en kollega som jag tänkte följa för att så sakteliga bygga upp konditionen.
Första dagen ska man gå/springa så här:
2 min gå - 5 min jogga - 2 min gå - 6min springa - 1min gå.
Det fungerade jättebra och jag kände mig nöjd!
Jag gick i 6,5km/h och joggade i 8,5km/h, sista minuten jag joggade ökade jag till 10km/h.
Totalt blir det ju 16 minuter och idag hann jag 2,13 kilometer.

Nu ska jag äta lunch, sen iväg och få lite mer färg på ena armen! Bild kommer...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar