tisdag 2 april 2013

Ben igen!

Eftersom jag körde rygg & axlar igår ville jag inte köra överkropp idag igen, därför blev det ännu ett pass ben...Pust och stånk!
Det gick lite tungt idag, men jag lyckades ta mig igenom detta:

Uppvärmning crosstrainer 5 minuter

3 x 15 utfall med hantlar 8kg
3 x 15 kabeldrag för ben (bakåt spark) 13kg
3 x 15 lårcurl sittande (framsida) 28kg
3 x 15 lårcurl liggande (baksida) 21kg
3 x 15 sittande benpress 51kg

avslutade med 10 minuter crosstrainer.

Hoppas benen pallar ett pass Zumba imorgon nu, men det ska dom väl göra!
Siktar på att se ut så här till sommaren


Skämt å sido...
Det här har jag ätit idag:

Frukost:
Det vanliga

Lunch:
Som igår

Middag:
Kebabkyckling och wokgrönsaker

Mellis:
1 kiwi och mörk choklad

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar