torsdag 25 april 2013

Vågjäveln!

Torsdag och vägning, hua alltid lika jobbigt!
Men först ett pass rygg & triceps

10 x 3 Rodd med skivstång brett grepp 40kg
10 x 3 Rodd med skivstång smalt grepp 40kg
12 x 3 latsdrags i maskin 42kg
12 x 3 roddmaskin 42kg
12 x 3 rodd i cablecrossen 38? kg (kommer inte ihåg exakt)
20 x 3 liggandes på mage på golvet och lyfte diagonalt arm och ben...

12 x 3 pushdowns i cablecross (triceps) 18kg
12 x 3 Kabelpress – Tricepsextensions 16kg

Avslutade med 8 minuter intervall på löpbandet...ja jag vet ÅTTA minuter?! Men...ja nu blev det så, så det så!

Till vågen:

Vikt från början 95,7
Vikt idag 90,9 (längtar tills det står en 8 först)
Fettprocent från början 41,1
Fettprocent idag 33,6
Muskler i kilo från början 53,5kg
Muskler i kilo idag 57,3kg
Midjemått från början 99cm
Midjemått idag 88cm
Fett runt vitala organ från början 9%
Fett runt vitala organ idag 6%
Kroppens ålder har gått ner från 51år till 45år, så nu har jag bara 9år kvar till min egen (riktiga) ålder

Nånting händer det ju, även om det går sakta... Det jag är mest nöjd med är fettprocenten och muskelmassan och fett runt de vitala organen!

Kanske dags för ett kort igen snart, så man får jämföra lite...
Nu måste jag gå och sova, ska infinna mig på gymmet kl 06.00 imorgon bitti, är man ledig så är man!

Tjing!

2 kommentarer:

  1. Du är ju snart den kvinnliga motsvarigheten til hulken, fast snyggare. Jag bli iaf impad av dina resultat för att inte nämna ditt jävlaranamma!! Fortsätt sågumman! Stor peppkram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket Tina! Om du bara visste vad glad och tacksam jag blir för såna kommentarer! Peppad till max!
      Stor kram tillbaka

      Radera