söndag 28 april 2013

Dubbelt upp!

På söndagar är det både gympass och zumba och så även denna söndag.
Började dagen med träning efter frukost, Malin var med mig idag också, jag körde axlar och biceps.

3 x 12 hantelpress 8kg
3 x 12 axelrotation 6kg
3 x 12 hantellyft åt sidan 6kg
3 x 12 axelrotation utåt 6kg
3 x 12 framåtlyft med hantlar 6kg

3 x 12 hantelcurl 8kg
3 x 12 hammarcurl 8kg

Avslutade med 1km jogging på löpbandet.

Sen ikväll har jag ju då varit med på ett zumbapass igen, ikväll gick det så där...inte lika svettig som jag brukar.
Marie körde några gamla koreografier idag, som alla redan kan därför går hon inte igenom dom så mycket, utan bara kör på. Men för mig är ju dom nya, därför hängde jag inte riktig med ikväll.
Nästa gång går det bättre!

Imorgon, måndag är det träningsvila och den här gången ska jag hålla det också. Jag brukar ju ha vilodag måndag & fredag, men i fredags körde jag ju ett konditionspass.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar