onsdag 1 maj 2013

Fuskat!

Ja, nu har jag fuskat rejält ett tag med maten, men jag känner att det är huvudsaken jag håller i med träningen.
MEEEEN igår fuskade jag även med den! Jag hoppade över att träna, trots att det stod i kalendern...
Nu börjar det gå utför här!
Nej då, jag behövde väl en extra vilodag då helt enkelt.
Äh, nu skiter vi i det, idag har jag ju faktiskt tränat, promenade i morse med kärlek och Ola.
I gymmet körde jag ben och rumpa idag så här:
5 minuter uppvärmning på löpbandet
3 x 10 benpress 65kg
3 x 12 squats på stepupbrädor med 20kg kettlebell
3 x 12 bakåtspark i cable 16kg
3 x 10 ben extensions 35kg
3 x 10 bencurl (baksida) 28kg
5 minuter på löpbandet

Ikväll har vi gått 5km i elljusspåret också, riktigt skönt!

Idag var det ett nytt ansikte på gymmet, som jag aldrig sett förr, jag tänkte fråga den stackarn om
jag skulle sponsra till lite träningskläder då han tränade i skjorta, "finbyxor" och "finskor"
Men, han var där iallafall och körde några övningar!
Det är inte alla som vågar sig dit ens.

 
Tyvärr blev det ingen zumba ikväll, den var inställd, men då blev det ju den sköna promenaden istället.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar