tisdag 7 maj 2013

Jag har inte slutat träna!

Jag har bara tappat inspirationen att blogga tror jag. Men om någon fortfarande är intresserad, eller för att jag själv inte ska glömma bort vad jag faktiskt gjort, kommer det här:

Söndag - Zumba
Måndag - Vila
Tisdag - Joggade 4 km

Det verkar svårt att ta sig över tröskeln att göra mer än 4 kilometer på 30 minuter... Jag gissar att det mesta sitter i huvudet.

Jag måste försöka hitta en lösning för att få in mera kondition, så igår hoppade jag helt enkelt över gymmet. Även om jag tycker det är roligare att styrketräna, så är det ju rätt skönt att kunna vara ute när vädret är som det var hela tisdagen!
Kanske jag kan slå ihop fler muskelgrupper och gymma bara tre dagar i veckan istället för fyra...
Ja jag vet inte riktigt...
Onsdag ska jag iallfall både gymma och zumba har jag tänkt, eftersom jag slutar redan kl 12.00 på jobbet så hinner jag med både och.
Kanske man även hinner med både styrka och kondition på torsdag med då man är ledig!
Vi får se hur dagsformen känns, har så jäkla ont i ena axeln och skuldran just nu och jag vet inte varför.

Skit samma!
Nu kör vi!

1 kommentar:

  1. Du är duktig, bara att kämpa på! Jag har inte heller varit sugen att gå till gymmet än den här veckan så jag har också tränat ute:) I måndags cyklade jag 2 mil och igår åkte jag inlines i ca 5 km. Man får använda fantasin så man får vara ute. Man blir ju så pigg och glad av solen! Puss

    SvaraRadera