onsdag 17 april 2013

Tiden räcker inte till som jag vill

Onsdag betyder ju oftast Zumba nu för tiden och så även ikväll. Vissa av koreografierna går ganska bra nu, men några går mindre bra.
Det blir ofta en ny dans också så det är mycket att hålla reda på, men jag kämpar på, det är roligt ändå.
Jag kom ju på idag att om ungefär en månad ska jag ju springa vårruset i Gävle... Jag hade ju liksom tänkt att jag skulle orka springa de 5 kilometrarna loppet är, men då borde jag nog börja löpträna på allvar.
Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det hela bara... Jag vill ju inte dra ner på styrketräningen och jag vill inte skippa zumban nu när man är igång med den.
Jag får klura ut nåt, kanske om man skulle orka springa EFTER styrketräningen...
Men inte imorgon iallafall för då har jag tänkt köra stenhårt ben/rumpa-pass!

Kanske man måste sluta jobba för att hinna träna så mycket som man vill? Hmm...tåls att tänkas på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar