tisdag 6 augusti 2013

Billiga kroppsdelar till salu!

Började ju dagen med en PW på ca 30 minuter. Efter jobbet tog jag en joggingtur/PW på 5 kilometer, jag slutar tre och måste ändå vänta tills Henke slutar klockan fyra. Så vad kan passa bättre än att träna då när man ändå har "dötid"?! Hälarna är dåligt läkta så nu svider det rejält igen, men dom hinner väl läka till imorgon bitti :) Jag tror att jag drar upp axlarna och spänner mig ibland när jag joggar, för ibland får jag så jäkla ont i nacken när jag sprungit. Så blev det idag. Kände att det blev värre och värre ju längre tiden gick när vi åkte hem, men man är ju tjurig så jag åkte direkt till gymmet när jag släppt av Henke och Ola hemma. Inte ett jättesmart drag att köra rygg kanske, men det gjorde jag... Rygg och biceps! Skit samma, det går över förr eller senare. Vill jag ha resultat eller ursäkter??

Så här ser i alla fall resultatet ut som vågen berättade igår:


Vikt - 92.0kg
Kroppsfett - 38,9 %
Muskelmassa - 53,4kg
Benmassa - 2,8kg
Vatten i % - 45,9
Kroppens ålder... tillbaka på 51år! Jag som hade minskat till 45år då i april när jag vägde mig sist.

Tänk hur kroppen förändras fast man bara gått upp 1kg i vikt!

Det syns även på bilderna en jäkla skillnad tycker jag själv från de sista bilderna jag la ut i våras.
Jag ser inte riktigt klok ut osminkad så jag klippte bort huvudet!

Här har ni den otäcka sanningen, titta ordentligt för så här kommer det inte att se ut länge till:

 

 

 


1 kommentar: