söndag 21 april 2013

Blir ni trött på mig?

Med risk för att ni tröttnar på mig nu och tycker att jag kanske överdriver liiiite, så ska jag ändå berätta vad jag gjort idag!
Eftersom det varit kalasväder hela helgen och igår låg jag ju mestadels inomhus och blev tatuerad så ville jag ta till vara på solen idag.
På förmiddagen tog jag, Henke och Ola en härlig promenad i skogen, våren är verkligen här nu, det var bara lite snö kvar på vissa ställen.
Men till träningen, mitt "andra liv" skriver jag ju om i den andra "vanliga" bloggen.

På söndagar är det ju Zumba och idag hade jag ju tänkt köra ett pass axlar & mage på gymmet också. Så 17:15 infann jag mig på Hedesunda Gym, det är inte direkt trångt där nu för tiden tycker jag. Körde så här:
3 x 12 lyft till hakan 18kg
3 x 12 axelpress med hantlar 8kg
3 x 12 hantellyft åt sidan 5kg
3 x 12 hantel axelrotation 6kg

3 x 20 cablecrunch 28kg
3 x 20 "fällkniv"situps sittande på stepup-bräda

Sen hann jag inget mer för jag skulle infinna mig på zumban strax före kl 18.00. Och ikväll tyckte jag att det gick riktigt, riktigt bra!
Så roligt var det och jag svettades som en tok (som vanligt, fast lite till)

Såg ni förresten vad fin min nya tatuering blev? Den nya är alltså blomman, hästen har suttit där några år...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar