lördag 30 mars 2013

Legs & ass

Påskaftonens träningspass blev ben och rumpa, jag köttade på extra vikt i benpressen och det känns!

Uppvärmning 5 minuter crosstrainer
15 x 3 utfall med 9kg hantlar
15 x 3 vadpress på stepupbräda med 2st 10kg hantlar
15 x 3 squats på stepupbrädor med kettlebell
15 x 3 sittande benpress 58kg
15 x 3 kabeldrag för ben 13kg
15 x 3 upp och ner på en stol med 2st 8kg hantlar

Vad jag äter dom här dagarna i påsk, det tänker jag inte ens yppa mig om här i bloggen! Men jag kan ju avslöja att det inte är direkt fritt från socker och andra snabba kolhydrater... Nej det är rätt gott om sådana dessa dagar, men så får det vara bara jag håller i träningen iallafall!

Henke fick hjälpa mig att fota idag igen, jag har försökt att jämföra bilderna med dom tidigare och jag kan nog skönja en liiiiten förändring iaf. Jag tycker mig se skillnad på axlar och armar...



1 kommentar:

  1. Du är duktig hjärtat! Så snart snön smälter bort ska jag också börja träna... att köra på bakhjulet med nya hojen. Puss

    SvaraRadera