torsdag 21 mars 2013

Torsdag 21 mars

Torsdag betyder träning med Marie tillsammans med viktminskningsgruppen, eller tjockisgruppen som jag brukar kalla oss!
För min del blev det ett pass biceps och mage idag, det var liksom dags för det. Körde ganska tungt på biceps, dom var iallafall rätt stumma när jag var färdig. Fyra olika övningar, sen blev det tre olika på mage, sidor, övre och nedre delen.
En av tjejerna som är med i gruppen, tittade på mig när jag gjorde en av magövningarna och sa: jag blir trött av att titta på dig, jag såg dig när du tränade igår också, man blir trött!
Jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang...det gör jag iallfall :) Roligt att någon ser att man kör rätt hårt när man tränar!
Måste bara komma igång mer med konditionsträningen, nej förlåt cardio heter det visst nu för tiden!

Jag tycker inte att det händer så mycket med kroppen just nu, så det är väl bara att öka tempot!

Har köpt lite spännande ingredienser på nätet, som jag letat efter i livsmedelsaffärerna men inte hittat. Är så nyfiken på att prova att baka nyttigt

 
Så i helgen ska jag nog ha lite bakning för mig tänkte jag! Naturligtvis ska jag dela med mig av vad jag gör för er som är nyfikna. Förutom ovanstående produkter blev det en till burk proteinpulver med smak av choklad/toffee som jag också ska använda till bakningen.
Skafferiet, kylskåpet och frysen ser inte riktigt lika ut nu för tiden som för några månader sen, men det känns inte konstigt längre. Oftast är det ganska enkelt att vara "duktig", men jag längtar varje vecka till lördagen då jag äter och dricker precis vad jag känner för
 
 
Det är en vecka kvar till vägning idag, så nu får det bli hårdkörning! Mindre mat, mer träning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar