onsdag 13 mars 2013

Kraven ökar

Har sett fram emot träningen idag, nästan längtat till jag får testa dagsformen!
Men ack så tungt det gick när jag väl kom dit...
Jag var jätteseg i benen, kanske pga träningsvärken, ont i benhinnorna och dessutom fick jag håll.
När jag sprungit i 5 minuter tänkte jag ge upp och börja gå. Men jag tvingade mig själv, 1 minut till klarar du! Du sprang ju i en kvart i sträck sist!
När 6 minuter gått, fortsatte jag ändå, då blev nästa mål 10 minuter, tillslut hade jag sprungit 2 kilometer igen! Hoppas, hoppas kämparglöden håller i sig!
Jag sprang och gick 4 kilometer på 30 minuter idag, det får jag känna mig nöjd med, men det gick förbannat tungt!! Mitt första mål är ju att klara 5 kilometer på 30 minuter, just nu känns det målet väldigt långt borta... Men, men det ska gå! Kanske går det lite lättare ju mer vikt det försvinner också, hoppas!

Skulle försöka göra lchf-snickers idag som jag tänkte ta med till jobbet imorgon till oss som inte fikar "vanligt" fikabröd på vardagarna.
Jag tycker inte att den blev så lyckad, så jag får göra Tessan besviken, jag får träna lite till. Hade jag haft ingredienser hemma hade jag knåpat ihop en lchf-kladdkaka istället, den brukar iaf bli supergod!
Är också sugen att prova en nyttigare variant av chokladbollar, kanske blir till helgen.

Imorgon är det dags för träning med Marie som coach, det är dags att köra rygg och axlar så jag hoppas det ska gå för sig.


Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar