onsdag 27 mars 2013

Onsdag = Zumba

Jaha då har jag varit på Zumba för andra gången. Det gick lite bättre idag iaf! Det är olika koreografi till varje låt, så när man väl börjar komma in i och lära sig en då är låten slut! Jag tror fortfarande att jag kommer att bli bättre så än ger jag inte upp! Dessutom är det bra mycket roligare än att springa, det känns bara som ett nödvändigt ont!

Imorgon är det dax för den förbannade vågen igen! Jag vet att det inte hänt nåt sen sist, men jag ska kliva på den ändå har jag tänkt.

Det blir oxå ett pass på gymmet med Marie, jag tänker köra bröst och armar.
Det är ju liksom påsk nu, så man borde nog träna två gånger om dagen eftersom jag kommer att äta en hel del godis!
Ja jag tänker göra det med gott samvete oxå!
Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar