måndag 11 mars 2013

The beginning

Varför inte ha två bloggar liksom?
En som handlar om livet i allmänhet, mina tankar kring döden och livet.
En som handlar om min viktresa som jag påbörjat för 1 månad sedan.

Här tänkte jag delge er (som vill läsa om det) lite recept, min träning och allt som hör till.
Jag tänker till och med tala om mina mått, min vikt och förhoppningsvis hur de minskar!

Kanske några av er trogna läsare av Marias Mening kommer att läsa den här bloggen också. Kanske får jag några nya läsare som är mer intresserad av viktminskning, träning och matvanor.
Om inte annat så tänkte jag att det kan vara bra för min egen del att ha koll och framför allt, komma ihåg vad jag gjort, ätit, hur jag såg ut, hur mycket jag vägde osv osv.

Så! Välkomna till min NYA blogg Marias Vikt(iga) Mening.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar