torsdag 14 mars 2013

Vikten och måtten!

Ett inlägg bestånde av fakta om dagen får ni hålla tillgodo med idag, är så trött så jag vill bara gå och sova nu.
Jag bad Marie att plocka fram papperet så jag fick reda på hur mycket fett och muskler jag hade vid vägningarna, det hade jag ju glömt.

Så här såg det alltså ut:

7 februari

Vikt: 95,7
Kroppsfett i % 41,1
Muskelmassa i kg: 53,5 (= 56% av vikten)
Midjemått: 99cm
Bystmått: 117cm
Stussmått: 116cm

2 mars

Vikt: 92,8
Kroppsfett i %: 40,2
Muskelmassa i kg: 52,7 ( = 57 % av vikten)
Midjemått: 92cm
Bystmått: 110cm
Stussmått: 114cm

Frukost:
Smoothie på jordgubbar, yoghurt och proteinpulver
1 ägg
2 finncrisp med leverpastej

Mellis:
Smoothie - samma som ovan

Lunch:
Gårdagens middag - kycklingwok
* Kycklingbitar
* Wokgrönsaker
* Sweet chilisås
* En dutt grädde

Mellis:
Lchf kladdkaka med grädde och hallon!
Mums!

Kvällsmat:
1 kotlett med blomkål, broccoli och morot till
Sås på grädde, creme fraiche, soya, sweet chili, samal oelek, tabasco
Grönsallad

Dagens träning (med Marie)
Rygg & axlar

Marklyft 3 x 12 på 50kg
Sittande rodd i cablecrossen 3 x 15 på 38kg
Latsdrags 3 x 12 (har glömt vikten)
Axelpress med 8 kiloshantlar 3 x 12
En till axelövning med hantlar som jag inte vet vad jag ska kalla
och inte hur jag ska förklara den heller.
Jag ska försöka fota hur jag gör och visa...

Avslutade passet med 10 minuter i roddmaskinen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar