lördag 23 mars 2013

Cardio

Började denna lördag med att jogga på löpbandet, ligger fortfarande kvar på 4km på 30 minuter. Jag ska försöka vara nöjd med det ett tag till, det känns iallafall inte omöjligt att inom en hyffsad framtid orka 5km på 30 minuter som är mitt första delmål.
Jag är ju som vanligt högröd i ansiktet och svetten sprutar, men jag får inte så där jätteont i huvudet efteråt som jag fått tidigare.
Jag vill verkligen att det ska börja hända något med den här kroppen  nu!
Jag vet att det ska ta tid att gå ner i vikt, men ni vet ju hur man är!

Ska försöka tänka annorlunda...konditionen börjar så sakteliga bli bättre, jag ökar vikterna på gymmet så jag blir ju starkare och starkare.
Nog för att jag vill att musklerna ska börja bli synliga snart, men jag ska ge det tid jag lovar!

Nu ska jag äta fruktost, hallonsmootie med proteinpulver och kokta ägg, pumpa i mig proteiner!

1 kommentar:

  1. Bra kämpat gumman! Du är så duktig.

    Själv har jag börjat kampen för att gå upp igen. Kraschen kom när jag gått ner 8 kg på sex veckor så nu kommer kampen om att gå upp i muskler

    Kram!!

    /Marie

    SvaraRadera