måndag 25 mars 2013

Tlött

Jag hade skrivit Rygg+axlar i kalendern idag. Skulle bara gå med hunden och äta först, sen skulle jag gå till gymmet. Ingen bra idé!
Istället för att promenera så skulle jag prova att jogga lite med Ola, jag har ju inte joggat nånting utomhus sen i höstas. Det gick inget vidare heller...det är så förbaskat halt överallt än.
Det blev också bara 30 minuter då Henke slängde in kyckling i ugnen innan jag gick och medan han städade ur bilen.
Ja, sen när vi hade ätit den delikata måltiden var klockan halv sju, så skulle jag bara smälta maten 1 timme - 1½... så skulle jag gå och köra rygg och axlar sen.
Trodde jag!
Inte f*n orkade jag iväg då eller! Men, men, måndagar brukar ju vara vilodag så det blev så även denna måndag!
Istället tänker jag åka i träningskläder till jobbet imorgon och köra ryggen och axlarna på gymmet där, som back in the old days. Japp, så får det bli!

Det här bjöds det på i vårt hem idag:
Kyckling i sås gjord på grädde, creme fraische, samal oelek, sweet chili, tabasco, salt & peppar och en dutt soya.
Serverades med grönsallad, avokado och majskolv.
MUMS!!
 
Ja, jag vet! Jag blir rätt bortskämd! Men det går nog över när grusvägarna blir bara från is och snö...
 
Nu är det god natt! Hårdkörning på jobbgymmet väntar imorgon bitti!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar