tisdag 19 mars 2013

Finns hopp!

Det verkar som att jag lyckades mota den förbenade, förmodade förkylningen, för än har det inte brytit ut och ikväll har jag känt mig lite piggare.
Jag vågade mig iväg till gymmet och körde ett pass bröst och triceps, ganska lätt men bättre än ingen träning. Så här såg den ut iaf:

Bröst:
12 x 3 i bröstmaskinen 28kg
12 x 3 hantelpress 8kg
12 x 3 undersida bröst i cablecross 12kg
12 x 3 ovansida bröst i cablecross 6kg

Triceps:
12 x 3 Pushdowns 16kg
12 x 3 Kabelpress – Tricepsextensions 11kg


Pushdowns:
 
Kabelpress – Tricepsextensions:

Bilderna är från www.muscels.se
 
 
 
Ja ingen hårdkörning direkt, men det får duga idag.
Käkade kyckling & baconsallad till kvällsmat efter träningen, den gillar jag skarpt! Henke får den med pasta i också...men det går lika bra utan.
 
Nu har vi just kommit in från en 4km runda med Ola, det gick inte i nåt högt tempo ikväll det heller, men får känna mig nöjd ändå. I morse trodde jag ju inte att det skulle bli något alls idag.
 
Hoppas det känns bra imorgon också, då ska jag isåfall köra ett hårt pass ben!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar