måndag 11 mars 2013

Måndag 11 mars

Då kör vi!

Frukost:

2st finncrisp med ost
1,5dl smoothie på yoghurt, jordgubbar och proteinpulver (vanilj/blåbär)
1 ägg
1kopp kaffe

Mellis:

2dl smoothie (lika som ovan)

Lunch:

2st köttfärsbiffar i tomatsås
Grönsallad

Mellis:
Apelin

Middag:
Taco


Direkt när vi kom hem från jobbet åkte vi bara hem och bytte kläder, direkt ut i skogen med Ola och gick 5km skoterled. Riktigt skönt var det och vi hann tillbaka till bilen innan det blev mörkt!


 
När vi kom hem tillbaka från skogen, så åkte jag direkt till gymmet där jag körde ett benpass som såg ut så här:
 
15 x 4 Utfall med hantlar 8kg
15 x 4 Sittande benpress 58kg
15 x 4 Sittande bencurl (framsida lår) 28kg
15 x 4 Liggande bencurl (baksida lår) 21kg
15 x 4 Benböj på stepupbrädor med kettlebell (vet inte hur mycket den väger, det är den tyngsta  iallafall)
 
15 x 4 Klev upp och ner på en stol med hantlar 8kg, vet inte vad vi ska kalla den övningen... Jobbig är den!
 
Ja det var dagens träning det...
Sen fick jag komma hem till färdiglagad mat!
Tack bästa kärlek för att du stöttar mig helhjärtat i det här!
Det tar ju en hel del tid, men jag tror jag blir lättare att leva ihop med tack vare att jag mår bättre och bättre!

Imorgon har jag tänkt mig ett pass på löpbandet!


 


2 kommentarer:

  1. hej tjej. vill bara ge tummen upp. 3år för mej nu utan ris, pasta och potatis lovar de går bra, saknar inte limpan. passa dej för tacokryddan den innehåller ca 14 sockerbitar fick jag höra hos diabetes syrran.

    lycka till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Ja jag får ta att de är socker i den, jag hoppas det inte hänger på tacokryddan om jag går ner i vikt eller inte. Jag får dra ner på nåt annat istället

      Radera