tisdag 12 mars 2013

Vilken respons!

Shit! Nog hade jag trott att många skulle va nyfikna på att läsa om hur tjock jag är...men inte hade jag trott att jag skulle få 140 visningar första dagen!!

Jag vill bara sända iväg ett stort TACK för alla hejarop och respons jag fick igår via både facebook, sms och förstås kommentar här i bloggen.
Ni vet att jag blir väldigt glad över kommentarer här också!!

Jag fattar inte riktigt att jag verkligen gjort det här...bilder och allt! Hua!
Men äh, vikten är väl det samma som åldern? Siffror!
Skillnaden är att vikten kan man ändra på, det är svårare med åldern...

Dagens frukost, samma som igår:

4 kommentarer:

  1. Den här bloggen är minst lika intressant som din andra blogg.Vill bara önska lycka till! (Har själv fått en riktig tankeställare......)
    Kram kusin E-B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina kusin! Va roligt, då har jag en trogen läsare här också då.
      Stor kram!

      Radera
  2. Du kommer nog lyckas ändra på både vikten och åldern... i sommar studsar du fram som en ärtig tonåring..eller vänta nu. Hur ärtiga är eg trötta tonåringar? Nåja, du förstår nog vad jag menar. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack snälla Tina! Ja det räknar jag kallt med, fast det där med tonåring...jag vet inte...det var mest jobbigt att vara tonåring. Stolta 36åringar! Eller blir vi 37 i år??

      Radera