lördag 11 maj 2013

Nöjd!

Ikväll känner jag mig ganska nöjd med mig själv faktiskt!
Henke & Linus är ute och åker hoj, så jag och Ola har lite egentid ikväll, den har vi spenderat så här:

5 kilometer "powerwalk" i skogen på 40 minuter, ja vi joggade lite emellanåt.
Solarieöarna i 20 minuter, här fick inte Ola följa med in, han fick flåsa av sig i bilen.
Därefter cyklade jag till gymmet för att köra ett pass rygg och axlar, då fick Ola ligga hemma och vila så länge.
Jag kan ju säga att det var ganska tomt på gymmet klockan åtta en lördagkväll, så då passade jag på att fota mig själv lite med självutlösaren på telefon.
Eftersom jag var hyffsat uppvärmd så hoppade jag över det idag och gick direkt på

3 x 12 Lats pulldowns 35kg
3 x 10 hypersträck med 10kg i famnen
 
3 x 12 hantelrodd 10kg

 
3 x 12 hantelpress 8kg
3 x 12 axelrotation utåt 6kg
 


 
 
 
 
Axelrotation 6kg
 


 

Notera hur jag biter ihop käkarna och försöker se oberörd ut på bilderna!

Nu ska jag proppa i mig lördagsgodis med väldigt gott samvete.
Puss på er!




 

 

 

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder och vad snygg du är ;) Skönt att ha hela gymmet för sig själv ibland också. Jätte kul att du fotar och lägger ut, meeer sånt. Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja visst är jag snygg! Sammanbiten och dubbelhakor, men de bjuder jag på! Ska försöka fota mera, inte så lätt när man är fotograf åt sig själv ;) Puss

      Radera